6 lipca 2014

Facebook fanpage i Instagram

Hej!

Jak już wczoraj wspomniałam, nadszedł czas na zmiany.
Postanowiłam poszerzyć zasięg swojego bloga, tak więc od dzisiaj możecie śledzić mojego bloga za pomocą Facebooka: link jest TU

Oprócz tego zapraszam też na mój blogowy Instagram, gdzie będę umieszczać jedynie kulturalne zdjęcia! :) 

Z Facebooka i Instagrama dowiecie się, co aktualnie czytam, co mam zamiar zrecenzować, co mnie zachwyca i zasmuca. Postaram się być również na bieżąco z kulturalnymi wydarzeniami z Polski i ze świata. Niektóre rzeczy trudno opisać na blogu, dlatego opcja repostu na Facebooku sprawdzi się idealnie.

Tak więc - zapraszam wszystkich serdecznie! Niech wakacyjna moc będzie z Wami! :) 

Wakacyjne pozdrowienia,
W.

EDIT: Już wszystko działa - lekki falstart! :) 

3 komentarze

  1. [Chyba nie wstawiłaś linku do Twojego profilu na facebook-u.]

    Powodzenia w prowadzeniu profili na tych serwisach! Mnie sam facebook wykańcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podrzuć linki do fb i insta! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już szczęśliwie działają :)
    www.instagram.com/dokultury
    www.facebook.com/dokulturyfanpage

    OdpowiedzUsuń